torsdag 27 augusti 2009

Om en månad åker vi

I söndags så bokade jag en resa till Platanias på Kreta.
Det är min mor, Saga och jag som åker i väg om en månad. Det ska bli så skönt!Jag har varit i Platanias en gång förrut. För ca 16 - 17 år sen, så det lär väl se lite annorlunda ut nu. Då gick jag och mina resekamrater i ravinen, har för mig att den heter Samariaravinen men kan ha helt fel. Denna gång tänker jag bara ligga på playan och njuta.
Hotellet verkar fint och ligger alldeles vid stranden.

Mamma har en egen lägenhet och jag hoppas hon kommer att ha mysigt
på resan.


Saga kommer nog att hoppa i poolen varje morgon så fort hon vaknar.



Jag hoppas vi får utsikt mot havet så jag kan sitta på kvällarna och lyssna på vågorna.
Dricka gott vin och bara njuta!

Saga vill åka NU och jag längtar som rackarns!



Inga kommentarer: