lördag 4 april 2009

Vårkänslor i Annarby

I torsdags var det så härligt väder. Hade problem med datorn på jobbet så jag kunde gå lite tidigare, skönt. Åkte och handlade korv och bröd. Nu skulle det grillas.


Marcus hoppade över sina träningar för att kunna elda björkris som samlats på hög.


Jag kom hem först och gick över till grannen för att mata deras katt. Är kattvakt över veckoslutet. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig när jag möter katten. En alien-katt!!! En långhårig katt som har fått kroppen rakad pga tovor i pälsen. Päls kvar på huvudet, benen och svansen. Stackars katt!!


Familjen kom hem och barnen hade vårkänslor, härligt. Dom hoppade på studsmatta och tog sen en liten sväng i skogen. Marcus började elda rishögen. Jag grillade.










Det är så härligt att bo här ute. Fåglarna som man hör så fantastiskt nära. Tystnaden i övrigt, underbart.



VÅREN HAR ÄÄÄÄNTLIGEN KOMMIT TILL ANNARBY!!

Inga kommentarer: