måndag 30 november 2009

Långklänning

Jag kom just på att jag måste skaffa en klänning och inte vilken klänning som helst. En långklänning!!!

Fast på mig blir den ju inte så lång..........

Min svåger och svägerska gifter sig snart och det är mörk kostym och långklänning som dressingcode.

Hua hua hua, funderar på att hyra en klänning men kanske skulle ha tittat på det för ett bra tag sedan. Jag började fundera på det i somras redan men som vanligt får jag inte tummen ur.

När jag tänker på mig själv i långklänning, usch. Men måste ju ändå säga tack o lov att 30 kg är borta från min kropp. Annars hade det varit ett 5-mannatält jag behövt.

2 kommentarer:

anita sa...

Så härligt att få gå på bröllup.....även fast man måste ha långklänning...när hade man det sist? Happy hunting kram anita

Anonym sa...

har inte heller gjort det än, men måste fixa det snarast känner jag.
Kram Lina