måndag 23 november 2009

November snart slut

Nu är november inne på sluttampen..... Till helgen firar vi första advent! Det blir mysigt att få sätta upp ljusstakar och stjärnor i fönstren igen.



Jag har alltid såna ambitioner att göra så mycket innan jul. Pyssla, baka, fixa och greja..... Konstigt nog så blir det inte ofta att det slår in. Tråkigt nog!



I natt har jag drömt så mycket konstigt, så jag var riktigt trött när Marcus klocka ringde i morse.

Bl a så drömde jag att min mor gick bort, jag var så ledsen och arg. Jag ville att hon skulle kämpa mer! I verkliga livet så kämpar hon så hårt, hon är fantastisk min fjärilsmamma. Jag älskar dig , mamma!

2 kommentarer:

Barbro sa...

Älskar dig min dotter! Jag gör vad jag kan för att vara kvar här ett tag till!

Annika sa...

Tack mamma!