tisdag 3 februari 2009

Kul med fest

Så var det dags för nästa fest. Det var ett tag sedan så det var roligt.

J som har fyllt 35 år och M som fyller 35 år slog ihop sig och firades tillsammans. Vi fick en cool inbjudan. M är duktig på att göra såna saker.

Cathrine tog hand om barnen. Eide lämnade jag på kalas på Lekiz och Saga skjutsade jag hem till Cathrine. Dom hämtade sedan Eide.

Vi var några som träffades på Tommys Grill innan festen. Tog en drink och snackade. Jag drack alkholfritt. Eftersom jag inte vet hur jag reagerar på alkohol efter operationen så valde jag att köra denna kväll.

Själva festen var på MC-klubben. Vi kom in och fick ett halv kort från en kortlek. Välkomstdrink och tilltugg. Det var mingel och till slut fick vi gå till bords.




Maten som bjöds var tjälknöl, ugnsrostad potatis och rödvinssås. Jag fick i mig lite grann. Blev tvungen att be om en smörgås senare på kvällen. Hade inte tänkt på det där med mellanmål.


Musiktävling, dans mm. Det var en trevlig kväll. Marcus ville följa med hem när jag åkte och det var nog bra för hans del. Var hemma vid 1-tiden efter att Marcus ABSOLUT skulle ha varm korv när vi var på väg hem.

Inga kommentarer: