söndag 15 februari 2009

Mycket som händer

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.

Jag sammanfattar kort vad som händer:

I måndags avbröt jag min sjukskrivning och började jobba. Det känns jättebra. Vi har det roligt på jobbet och det är kul att fått en ny kollega att jobba med.

Mamma pratar sämre och sämre och hon är deppig. I torsdags var hon förtvivlad. F-bannade j-la skitsjukdom. Jag känner mig så maktlös. Idag ska vi ordna med hennes telefonsvarare på salongen, vi måste lösa telefonproblemet.

Min svärmor var här förra helgen och kom med frukt. Jag har inte träffat henne på länge så det var roligt. Hon och svärfar åkte i måndags till Dominikanska Republiken. Härligt!! Igår på Alla Hjärtans Dag, ringde hon och hälsade till oss alla. Dom har 29 grader i vattnet.

I fredags morse frågade Eide sin pappa hur länge det är kvar tills vi ska resa bort. Om 2 veckor svarar Marcus. Hjälp, tänkte jag, är det bara två veckor?? Tiden går så fort!

Igår hade vi familjen U här på middag. Vi åt Tacopaj och sen kollade vi melodifestivalen. Mycket trevlig hade vi.

Kram till er alla där ute som orkar läsa min blogg!!

Inga kommentarer: