lördag 21 februari 2009

Tiden rullar på

Så är ännu en arbetsvecka över. Den här veckan har jag varit väldigt trött. Somnar i soffan på kvällen och det är inte likt mig.

Annars så flyter allt på. Eide har åkt skridskor igen och så har dom haft friluftsdag och var i Hackstaskogen.

Saga har haft vikarier hela veckan och det är hon inte nöjd med. Olika vikarier varje dag. Jag tycker det verkar konstigt men det är väl så det är nu i skolvärlden.

I onsdags hade jag mitt sista styrelsemöte på Mönstringsvägen. Nu är det bara årsmötet kvar sen är det tack o hej. Nästa ordförande tror jag blir jättebra. Det verkar ordning på honom och han gör saker som han får till uppgift.

Igår kom mamma och åt lunch med mig på jobbet. Ingen höjdar lunch för min del, stekt strömming och potatismos. Den här veckan har maten varit si så där på jobbet. Jag har för det mesta med mig matlåda nu när jag äter så lite. Det var trevligt att mor kom iaf så vi fick en stund tillsammans.

På kvällen kom familjen och vi var och badade i poolen. Det är så skönt. En familj kom men stannade bara ett litet tag så vi var ensamma.


Sen for vi hem och åt god middag som Marcus fixat. Let´s dance på TV och klockan tio gick jag och la mig. Helt slut. Eide somnade klockan åtta. Badet påverkade oss allihopa tror jag.

Inga kommentarer: