måndag 23 februari 2009

Vilken smärta!!!

Vaknade natten till igår av att jag skrek av smärta rakt ut. Det gjorde så ont i mitt höger ben. Vad händer??? Jo det sitter en katt fast i mitt ben. Han har bitit sig fast och spinner loss med sitt enda bakben på min fot. Han släppar taget och jag släpar mig till toaletten. Blodet rinner från rivmärkena i foten.

Just då har jag starka funderingar på att skita i och kastrera katt-fan och i stället sätta en sista spruta i honom.

På morgonen ser det inte så roligt ut på benet. Det börjar göra ont. När jag kommer till jobbet ringer jag till Husläkarmottagningen och får lite råd vad jag ska göra. Under dagen kommer det var ur ett av huggtandshålen på mitt ben. Så idag har jag varit hos läkaren och fått antibiotika. Haddock är inte min favoritkatt just nu.

WANTED DEAD OR ALIVE



2 kommentarer:

Tess sa...

Stackare! Jag sa ju att den katten var ond =O Jag skulle bitit tillbaka.

Anonym sa...

JAG HÅLLER MED! Katten är OND!!!!!!! Han är djävulen i katt kläder ;) Ha det bra syrran!