lördag 18 juli 2009

Ännu en varm dag

Kan man säga att det är första dagen på semestern? Neej, inte riktigt för det är ju faktiskt lördag och jag skulle varit ledig ändå.


I dag är det soligt och varmt oxå. Vi åt frukost ute, det var länge sedan vi satt tillsammans hela familjen och åt frukost. Barnen har börjat äta tidigt på helgerna. Då menar jag innan kl 9, då jag tycker vi kan äta tillsammans.


Saga har en kompis här idag och jag tror hon har längtat efter sina kompisar. Hon har varit väldigt ensam på sommarlovet.


Vi badar i vår pool och sitter och myser i solen. Det är så härligt! Fast jag springer till tvättmaskinen lite då och då för att tömma och sätta igång nästa maskin. Det är bra torkväder idag.



Jag har gjort rent i Flippers bur. Under tiden så fick hon salladsblad att mumsa på. När jag är klar och ska sätta in henne i buren igen så ser hon för rolig ut. Då har hon fyllt sina kindpåsar med salladen. När hon sen kommer in i buren går hon till matskålen och fyller kinderna ännu mer. Hon hamstrar!




Jag är så glad över min fina klätterros som jag fick från min väninna A förra året. Den har tagit sig så bra.


Nähä, nu ska jag ut i solen igen............

Inga kommentarer: