tisdag 9 februari 2010

Vill så mycket



Det är så mycket jag vill!!

Mycket jag vill göra, en hel del jag vill ha!

Pengar finns inte till allt men drömma måste man få göra!


Något jag/vi ska göra är att om lite mer än en månad åka till Amadores på Gran Canaria och fira min mors 60-års dag.

Det trodde vi inte för 2 år sedan att vi skulle få fira den.

Därför att detta något som jag ser fram emot.

Här är utsikten från vårt hotell:

En resa till som vi ska göra är resan i höst till Turkiet.

Då reser vi med våra vänner.
Alla har sparat samma summa i 5 år då.

2005 bestämde vi oss att vi skulle åka tillsammans någonstans.
Det känns som igår när vi satt i vårt förra kök och diskuterade detta
och när vi åker så har det gått 5 år.

Tiden går fort!
Detta är en del av poolområdet på hotellet:

Nu kommer jag till det jag vill:


Få resa till Thailand

("alla" åker ju dit, så det måste ju vara helt underbart där)


Jag vill ha en Iphone



Jag vill gifta mig


(sambon tycker inte det är värt att lägga pengarna på det)



Jag vill köpa en ny bil


(innan den vi har säckar ihop allt för mycket)



Jag vill ha en ny soffa

(men först måste vi "bara" renovera vardagsrummet)



Inga kommentarer: