torsdag 11 september 2008

Det blev inte som det va tänkt

Ringde idag till Täby närsjukhus för att höra om artroskopi-operationen i morgon. Jag har inte fått några papper ännu. Sjuksköterskan lät väldigt oförståendes när jag berättade att jag blivit lovad operationstid. Jag fanns inte med på någon lista över fredagens operationer.

Jag fick prata med läkaren själv och han kom på att han lovat lite för mycket. Fick istället en tid på torsdag. Egentligen ingen bra dag, men det får gå.

Vi ska ha lite födelsedagsfest på lördagen och då vill jag gärna vara pigg och inte ha ont i knät. Sen är det konstigt att det är så svårt att svara på en inbjudan. Sista dagen var igår för att meddela om man kommer eller inte. Jag har fortfarande inte fått svar från alla. Så jag räknar väl med att dom inte kommer.

Idag har Eide´s skola varit stängd pga planeringsdagar så han har varit med mig ett tag på jobbet. Det var väl så där. När jag lämnade honom vid Marcus jobb efter lunch så var det betydligt roligare.

På jobbet så har ett stort känt företag ett stort event. Har suttit och tittat på hur deltagarna har kommit och sprungit med sina kartor, helt förvirrade om var dom ska bo någonstans. En rätt rolig utsikt jag har från mitt fönster.

Ska till min kinesiolog ikväll. Det var länge sen jag var hos henne och jag känner det i kroppen. Så jag ser fram mot det.

Till helgen är inget bokat, så skönt. Skulle på dop i Öregrund men tackade nej till det eftersom operationen skulle vara i morgon. Så jag ska faktiskt slappa hela helgen. Jag behöver det och är värd det.

1 kommentar:

Malin E sa...

att det inte blev so det var tänkt med operationen och lite dåligt av läkaren får jag säga.Tycker absolut du ska ta och slappa lite DET tänke rjag göra.Idag har jag jobbat 05-20:30 så jag är skiiit trött just nu och de andra 2 helgdagarna nu tänker jag försöka ta det lite lugnt!!
KRAM