söndag 9 november 2008

Begravningen


I fredags så var då begravningen av far. Det var i Österåkers kyrka. Klockan 10 startade det. Det var skönt att ha det direkt på förmiddagen så vi slapp att vänta under dagen.

Marcus, barnen och jag kom nog dit vid 9.50. Det var mycket folk i kyrkan redan då. Vi satte oss i bänken längst fram till vänster. Den bänk som jag sett mig sitta i, så det var bra.



Det var så mycket blommor och kransar runt kistan. Vädigt vackert.

Eftersom far har arbetat med Mercedes i stort sett hela sitt liv så var det självklart att stjärnan skulle sitta på kistan.
Det röda hjärtat framför kistan är från Cathrine.
Den lilla blombollen till höger om hjärtat är från mina barn.
Till vänster om hjärtat står blomstren från mig och Marcus.
Kransen med blå/vita blommor är från Stefan
och Tess.





Ovanpå kistan så står en Geländewagen.
Det var fars favorit bland Mercedesarna.



Alla kransar och blommor.







Vill du se bilderna större, så klickar du på dom.




Så blev han utburen av starka karlar.

Till bilen som skulle ta honom till sin sista vila.


Vi åkte i kortege till begravningsplatsen.



Cathrine och Stefan har valt en jättefin plats åt honom.



Nedan är foton på våra blommor.


VILA I FRID

VI SAKNAR DIG OERHÖRT MYCKET

Inga kommentarer: