onsdag 5 november 2008

Virrig

Usch, det är mycket som snurrar runt i huvudet nu! Idag har jag jobbat länge och det har lätt blivit tokigt idag om jag säger så.

Sitter och jobbar och helt plötsligt vet jag inte vad jag ska göra. Måste fundera ett bra tag tills jag kommer på att, joo just det jag skulle skriva ut dom här listorna oxå.

Jag har ont i käkleden, fast jag vet inte om det är den. Det sitter där på höger sida, värken, och moler. Voltaren fungerar hyffsat. Ja ja, det släpper väl.

Har sen haft styrelsemöte, eller rättare sagt skulle haft styrelsemöte. En person som har sagt att han inte kan, men var är resten? Vi var bara 5 stycken. Jag sa att det bara var att packa ihop och gå hem. Vi kan inte ens ta några beslut när vi är så få. Suck!

Var till begravningsbyrån idag för att lämna fotot på Saga och Eide samt deras teckningar till morfar. Jag har oxå skrivit ett brev som jag vill att han ska ha med sig. Min vers är oxå med. När jag kommer till centrum så kommer jag på att fotot, det har jag glömt kvar på jobbet. Vad trött jag blir på mig själv! Det blir att åka dit i morgon oxå.

Var inne på blomsteraffären sen för att beställa blommorna till defileringen runt kistan. Jag tror att jag varit inne i den affären mer nu under dessa 3 veckor än vad jag har varit i hela mitt liv. Det är ju iaf ett trevligt ställe att gå till.

Nu måste jag krypa till kojs. En dag till med stressigt på jobbet, sen tar jag helg.

1 kommentar:

anita sa...

Kramar till er i morgon ,mina tankar finns hos er....

Anita