torsdag 20 november 2008

Torsdag i november

I morse när jag vaknade var jag trött som vanligt. Har drömt så mycket i natt. Bland annat att jag pratat med far i telefon. Jag var på Smedbyvägen igen i mitt gamla flickrum. Nästa dröm är att jag promenerar hem, dit vi bor idag. På vägen stannar jag och pratar med grannar och där finns två eller tre stora huggormar.

Tänk att drömmar kan bita sig fast i huvudet på oss.

Saga kom in till mig i sängen och sa att hon mådde illa. Hon klädde på sig iaf och kom iväg till skolan. Hon ringde senare och så var det bara för mig att åka och hämta henne och vabba. Jag känner att det är under kontroll på jobbet så det är lugnt.

Har städat hallen när jag ändå var hemma. Tvättat har jag oxå gjort.


Nu ska jag säga åt barnen för 17de gången att dom ska plocka undan sina saker som ligger på hela nedervåningen.

Inga kommentarer: