måndag 10 november 2008

Så har helgen gått!!

Efter begravningen i fredags så åkte vi hem till Cathrine. Där åt vi mat som Cathrine´s pappa Arne fixat. Han är en riktig pärla han med.

Det är skönt att få träffa mina kusiner och deras föräldrar. Jag tycker om dom så mycket.

Marcus blev hämtad av Mathias och Steffe. Dom skulle iväg på innebandymatcher. Mathias jobb var inbjudna till företagsbandy. Marcus hade roligt och kom hem halv fyra på morgonen.

Själv satt jag och barnen i soffan och myste och tittade på Alvin o gänget. Jag var helt slut i kroppen.

På lördagen slappade vi hela dagen. Adde var här och lekte med Eide. Eller dom spelade väl data en hel del.
Vi var hembjudna till Per och Pernilla i. Åkte dit och fick fantastiskt god mat. Trevlig som rackarns hade vi. Per och jag satt uppe till fyra och pratade om andar och livet efter detta. Fast jag tror vi somnade till ibland.

Vi sov kvar som ni kan förstå. Åkte hem mitt på dagen när dom blev helstressade för att Tobias skulle iväg på kalas inom en kvart. Det var ett nöje att se att det inte bara är vi som vimsar runt.

Stefan hämtade upp mig så åkte vi till kyrkogården. Tände ljus och satt och pratade vid graven.
På kvällen var Stefan här hos oss och hade med sig pizza.

Jag var rätt trött så jag gick till kojs vid halv åtta. God natt!

Inga kommentarer: