torsdag 26 mars 2009

Hallå..........

Här är jag igen!! Varför är det så svårt att få till lite text här?????

Denna vecka har varit lite hektisk. Mycket att göra på jobbet.

Eide har varit snorig och hostig, så han har fått stanna hemma från skolan i tre dagar.
Annars flyter väl allt på som vanligt.

Helgen var en skön helg, lagom med aktiviteter.
På söndagen bestämde jag mig för att ha en slappardag, bara göra vad jag själv hade lust med. Fast jag var hos J och plågade mig. Vaxade armhålorna. Det är inte skönt faktiskt.

I tisdags på väg från jobbet fick jag soppatorsk för första gången i mitt liv.
Min första reaktion var att plocka upp telefonen och ringa Marcus.
Så kom jag på mig själv, varför ska jag ringa honom för. Han är ju hemma en mil härifrån. Så jag chansade och ringde till jobbet. Hade tur att fastighetsskötarna hade lite bensin som en av dom kom med. Så jag kunde puttra iväg till macken. Jag skrattade gott för mig själv och var nöjd med att jag inte ringt Marcus.

Igår kväll hade visning av barnkläder här hos mig.


Wild Mango, heter märket. Jättefina kläder av bra kvalité.
Som tur är finns det inte i Saga´s storlek, då hade jag blivit ruinerad.


Nu ser jag fram mot lördag då jag har tänkt att gå på TRÄDGÅRDSMÄSSAN.
Jag längtar efter våren så jag håller på att bli galen! Vi har så mycket snö på tomten så jag blir deppig när jag ser den. Jag hoppas få lite idéer till trädgården.

Igår pratade jag med en gammal arbetskamrat från Polisen.
Hon hjälpte mig förra vår/sommar att virka en sjal. Jag älskar den sjalen.
Så nu frågade jag om hon kunde tänka sig att virka en till. Jag vill ha en vit nu.
Det kunde hon. Puss till dig, A! Du är jättegullig som ställer upp.



I morgon är det fredag igen! Vad tiden går fort!
En vecka kvar tills Saga blir 11 år.
Hej o hå!!

Inga kommentarer: