måndag 30 mars 2009

Mammas födelsedag

I dag är det min älskade mors födelsedag. Hon blir bara 59 år ung. Vi firade henne igår.


När vi firade hennes födelsedag för ett år sedan började vi med champagne-frukost på hennes balkong i San Augustin.


Igår var det champagne också. Det är något mor tycker om.



Då trodde nog varken hon eller jag att hon skulle fira sin födelsedag i år också. Mamma, du ska se att det blir 60-års kalas också.


Jag hatar hennes sjukdom. Det kan inte finnas en värre sjukdom. Jag blir så ledsen när jag tänker på den och att just hon har drabbats av det. Jag önskar ingen den sjukdomen.


Hon är fantastisk som kämpar på. Hon har ju alltid varit en stark personlighet och det finns kvar tack o lov. Hon kämpar med sin röst som snart inte fungerar alls. När vi inte förstår så skriver hon.

Hon månar om oss, mig och min bror och våra familjer. Jag borde ha hållit ett tal till dig igår, mamma.

Jag älskar dig mamma, av hela mitt hjärta. Du är värd 1000 rosor och lite till.

Inga kommentarer: