måndag 30 mars 2009

TRÄDGÅRDSMÄSSA



Var då iväg i lördags till Älvsjö och trädgårdsmässan.


Jag hade tänkt att vara där till kl 09:00 när dom öppnade , men som vanligt är jag svår med mina tider ibland. Ska bara fixa det och det och det.....

Jag kom dit innan 9:30 i alla fal så det var ju ändå rätt bra.


Jag tog kameran med mig och förevigade vissa saker.


Här är uppbyggda "balkonger" som olika konstnärer gjort.











Såna här fina "marchall-bollar" vill jag ha!

Såg dom i somras hos våra vänner P & C.

Jättemysiga, tycker jag!

Sån här "soffa" skulle jag också kunna tänka mig ha på altanen eller i trädgården.

Härligt att sitta där och sippa på en drink.




Dom hade byggt upp en park av bara Azaleor.

Jättevackert!







Ett riktigt växthus för en prinsessa!




Inga kommentarer: