söndag 6 september 2009

Goda drinkar, vänninor och ett kallt bad

Bjöd hem en massa tjejor på drinkar vid poolen härom veckan. Tråkigt så var det många som inte kunde men vi hade så trevligt i alla fall. Jag fick en jättefin drinkbok av vänninorna. Vi lyckades få till någon ur boken och den var "så in i mössan-god" som min vännina J beskrev den.
Det enda smolket i bägaren var att det var lite kyligt under eftermiddagen och kvällen.



Men vi värmde oss med lite fler drinkar!
Jag har en lobelia som blommar så fint fortfarande. En av mina fina ljuslyktor som jag fick av min bror och hans fästmö, syns i förgrunden.


Jag tände massor av ljus runt poolen när skymningen kom. Hög mysfaktor!





Jag skrev på inbjudan att tjejerna gärna fick ta med sig badkläder.
Det vara bara jag som tog mig ett dopp
och inte var det varmt!
Brrrrrrr!

När jag gick och la mig så frös jag så mycket så jag skakade och hackade tänder.
Det var yllestrumpor på!!!

Inga kommentarer: