torsdag 17 september 2009

Smarta tankar i vargtimmen

I morse, eller rättare sagt natt klockan var 4, så blev jag väckt av Eide. Han kom in till oss och hade drömt en mardröm. Det blev väldigt trångt i vår 160-säng så jag hade svårt att somna om.


Då, i vargtimmen, ligger jag och tänker på vad som ska hända inom snar framtid. Jag håller bl a på att planera en fest på jobbet så där var tankarna en hel del. Så kom jag att tänka på Kreta-resan om en vecka.


Jag kom på att jag är osäker på om jag bad om att få rummen intill varandra. Hmmm, det kanske är svårt att ordna en vecka innan. Jag måste kolla det. Så slog det mig att, jaa vi lånar med Eide´s walkie talkies. Mamma har en på sitt rum och Saga o jag en på vårt rum. Jättesmart, så behöver vi inte sms:a.


Men HALLÅ Annika, din mamma kan inte tala längre...........


Bra tanke men hjärnan var inte riktigt påkopplad i vargtimmen!

Inga kommentarer: