torsdag 24 september 2009

Mycket nu!!

Det är mycket nu på jobbet. I dag har det varit helt galet. Jag ska försöka få allt klart tills i morgon kväll, men är inte säker på att jag hinner. Får åka in på lördag annars.

Problem med SJ´s hemsida så jag har inte kunnat boka resor på en vecka. Suck!

Problem med Öresunds tåg som inte skickat biljetter. Suck!

Jag har varit hos sjukgymnast två gånger den här veckan för att få akupunktur för min huvudvärk. Jag är så less på att ha ont i huvudet hela tiden. Det gör inte ont med nålarna men det känns ibland när dom trycks in i huden och när det snurras på dom. Jag har fått akupunktur för några år sedan och det hjälpte bra, så jag hoppas på samma tur nu.

Är så trött nu så jag känner att jag bara vimsar om jag forsätter skriva......

Inga kommentarer: