lördag 11 oktober 2008

Afternoon Tea

Fick i början av veckan en inbjudan från far och Cathrine. Vi var inbjudna på afternoon tea idag lördag.

Jag och Saga åkte dit. Marcus är på fiskeresa och Eide var på museum med en kompis.

När vi kom dit så var Farmor och Bert där. Likaså Stefan och Tess som jag träffat någon timme tidigare hos mamma.

Jag blev lite chockad när jag kom in. Far har fått en höjochsänkbar säng som stod i vardagsrummet, som han låg i. Jag var inte alls beredd på det så det var jobbigt.

Efter ett tag kom Cathrines familj och sen kom även farbror Peo med sina kära.

Cathrine har bakat goda scones och en massa småkakor. Jättemumsigt!

Så kommer Peo och Gudrun in med en lykta och säger att dom förstod att något varit på gång. Överlämnar presenten och då säger Cathrine att hon och Far har gift sig.

Massa grattulationer fick dom och hon berättade att dom blev vigda hemma i onsdags med två vittnen från kyrkan som var dom enda som var med. Prästen var samma som döpt Saga och Eide.



STOR KRAM OCH GRATTIS TILL ER TVÅ!!

Inga kommentarer: