måndag 22 december 2008

Julstök i Annarby

I dag (kväll) så stökas det här i Annarby. Saga har en ny favoritskiva. Amy Diamonds julskiva. Den är faktiskt bra. Så den spelas här för fullt.






Julskinkan står i ugnen och väntar på att få rätt temeratur.


Barnen har klätt granen. Toppstjärnan är borta. Hur kan den försvinna??? Marcus säger att den kan ha gått sönder............. Aahaaa! Jag förstår. Just nu sitter en gammal ful sak i toppen. Marcus får i uppdrag i morgon att köpa en ny, när han ändå ska handla julkapp/ar till mig.

Jag var inne på blomsteraffären i centrum. När jag gick ut så såg jag en sån läcker grej som jag inte kunde få ur tankarna. Ringde och la undan den. Sen fick Marcus åka och hämta den. Det är inte äkta blommor i så den kan hänga med några år till hoppas jag.

I morgon blir det mer stök. Födelsedagar att firas ska hinnas med också fast jag åker bara på en av dom. Jag ska inte sova så länge i morgon utan gå upp och mysa med morgonen.

Inga kommentarer: