onsdag 6 augusti 2008

Hur en semesterdag kan se ut

Eide kom och väckte Saga och mig vid halv åtta i morse. Suck! Han skulle gärna få sova lite längre eftersom jag fortfarande har semester.
Har sedan varit och köpt en pump för att kunna pumpa ut allt vatten som regnat ner runt poolen. Efter som det inte är återställt runt den. Pool! Hade jag vetat då vad jag vet idag så skulle vi inte gjort som vi valde. Låt någon annan bygga skiten och njut med en drink i handen istället.
Saga lekte med Ida och Eide var hos Kasper. När jag hämtade Saga så blev Eide kvar där medans Ida följde med oss hem. Så kvällen har varit lugn och skön. Borde städa men orkar inte..........

1 kommentar:

Laila sa...

Eides pappa brukade gå upp vid 5-tiden om mornarna och leka och låta som en bil eller flera bilar.
Men han somnade tidigare på kvällarna så det blev mycket gjort.
En sak var bra det fanns ingen datavärld som tog tiden. Laila