onsdag 13 augusti 2008

Telefonen, poolen och annat

Jag har hittat mobilen. Tänker inte tala om var den låg, men på ett sånt där självklart ställe som jag borde ha tänkt på.

Igår kväll var Snälla Stefan hos oss och hjälpte Marcus med bygget av altanen runt poolen. Det kommer bli så snyggt. Jag håller på att skissa på vad för slags räcke vi ska ha runt altanen. Infäldda spotlights i altanen runt poolen. Jag får oxå mina rabatter jag vill ha runt altanen. Tjoho!

Vi hade invasion igår av flygmyror. Helt sjukt hur mycket! Jag tog fram Radar-spray och sprayade som en galning. Urk, jag har svårt för vissa insekter.

På jobbet håller jag på att avveckla och plocka ihop mina saker. Alla frågar om det nya jobbet. Vissa är uppriktigt ledsna för att jag försvinner. Jag kommer sakna vissa av dom också. Man vet aldrig, jag kanske kommer tillbaka efter tjänstledigheten..........

Inga kommentarer: