måndag 18 augusti 2008

Vad är det för fel i huvudet på folk

Idag har jag sett saker som jag inte förstår mig på. Jag blir inte irriterad eller så faktiskt. (Det är ju skönt det) Men jag undrar vad är det för fel på vissa människor.

Varför är det kul att sparka sönder glasen till busskurar? Hur kommer det sig att man får för sig att ställa av en stor hörnsoffa i bitar och en tv vid sidan av vägen? Är det för att soptippen var stängd? Varför måste man klottra på allt som går att skriva något på?

På Ikea finns det parkeringsplatser som är till för när man ska lasta bilen. Vad får då människor att tro att dom kan parkera där och gå runt i varuhuset för att sen komma ut men en påse i handen? Detta gör då att alla lastparkeringsplatser är upptagna.

Jag säger som jag hörde på min ljudbok idag. Dom är inte riktigt sorterade i huvudet!

Inga kommentarer: