måndag 11 augusti 2008

Bullbak och mobilen försvunnen


Nu i kväll har jag stått och bakat "Maria-bullar". Det är vad min mormor kallade bullarna, har jag för mig. Annars går dom under namnet vaniljbullar. Eide fyller år på fredag och då måste här bakas

Jag hittar inte min mobiltelefon!! Jag hade den i lördagskväll på kräftskivan. Måste ha fått med den hem för i går så hörde jag hur den låg och pep för dåligt batteri. Jag letar o letar. Ringa till den funkar inte eftersom batteriet är slut. Jag la den nog på ett väldigt smart ställe i lördags natt när vi kom hem. Suck, vad trött jag blir på mig själv.

1 kommentar:

Jessica sa...

MUMS, LÅTER GOTT! Blir SÅ inspirerad av din fina blogg att jag nog kommer att fixa min egen.... Återkommer om det. Lycka till att hitta mobilen. När man slutar leta brukar den dyka upp!