torsdag 28 augusti 2008

Förbannad på sambon

Nu är jag riktigt ledsen på sambon. Jag har pratat i över en månad om att han ska följa med för att träffa kuratorn i ALS-teamet. Det var svårt att få en tid som passade, men eftersom han slutar 14.30 på fredagar så fick vi en tid 15.00. Kuratorn tycker att det vore väldigt bra om Marcus var med någon gång när hon och jag skulle träffas.

För någon vecka sedan föreslog jag till sambon att vi kanske skulle passa på att åka in till stan och käka, kolla bio efter besöket hos kuratorn eftersom vi ändå är på KS. Ja, det tyckte han var jättebra.

Jag har ordnat barnvakt (vilket inte är det lättaste längre, när två barnvaktsmöjligheter har försvunnit) till kvällen. Nu när jag frågar sambon om vi ska hämta hem barnen på kvällen så säger han att han inte vet hur jag har tänkt mig det hela. Då säger jag att "det tar ju inte 2 timmar hos kuratorn..................."
Vaaa! Vadå!! Jag ska inte gå till någon jävla kurator! Kan jag få bestämma själv vad jag ska göra! skriker han till mig.

Åååhh, vilken trevlig kille!!!!

Jag förklarar att jag har pratat om det här i över en månad med honom. Han ser helt oförstående ut. Så vi skiter väl i det där med bio och mat. Han kan väl sitta här hemma med sin j-la ölburk och glo in i dataskärmen.

Nu ska jag avboka Komet-utbildningen oxå. För den skulle han inte gå heller.

Nån som är sugen på en skitgubbe????

Inga kommentarer: