lördag 9 augusti 2008

Om mig

Vilken svordom använder du mest?
J-vla skit, f-n

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.40

Använder du flip-flops?
Ja, mina crocs flippisar

Var handlar du mat?
För det mesta på Ica

Vilken var den senast filmen du såg?
Hemma var det American Gangster med Russel Crowe & Denzel Washington. På bio var det Kung Fu Panda, skitfilm.

Om du vann massor av pengar, vad skulle du göra?
Skaffa en ny bil till Marcus, tapetsera och bygga om hemma, resa, bjuda på en brakfest

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I bilen är det ljudboken Män som hatar kvinnor

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Robbie Williams så klart

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej, och om någon gjort det skulle jag inte skriva det iaf

Vad åt du till middag senast?
Grillad entrecote, rostade rotfrukter och hallonpaj till efterrätt

Kan du vissla?
Jo då, ganska bra

Vem var den senaste som ringde dig?
Min mamma

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Berg o dalbanor

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Absolut

Vilket riktnummer befinner du dig i?
08

Tittade du på tecknat när du var liten?
Jaa, när det någon gång visades.

Hur många syskon har du?
Stefan, min bästa lillebror

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej, inte direkt

Äger du några band t-shirts?
En AC/DC t-shirt

När flög du senast?
För en vecka sedan, hem från Bulgarien

Läser du för skojs skull?
Vad annars??!!

Pratar du några andra språk?
Engelska

Diskar du din egen disk?
Tack o lov så gör diskmaskinen det

Har du gråtit offentligt?
Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär

Försöker du alltid att lära dig nya saker?
Ja, jag blir så glad när jag lär mig något nytt

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?
Nej, gjorde 2 st för en vecka sedan

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men det vore trevligt att komma dit

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Oj, det var svårt. Kommer faktiskt inte ihåg.

Gillar du att flyga?
Nej, fy bubblan. Det får inte hindra mitt resande, så jag kämpar mig igenom flygningarna.

Vilken är din favoritdrink?
Det finns många goda drinkar, men Snowball beställer jag ofta.

Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
37

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja!

Tror du på liv på andra planeter?
Nej, kanske

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Mina barn

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag vet inte. Dom tyckte det var fint antar jag. Mitt andranamn Eva är ett släktnamn på mammas sida

Gillar du senap?
Ja, vanlig

Vad säger du till själv när allt känns svårt?
Jag brukar skratta och säga "Det här är inte klokt"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tror inte det

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej, men en hel del från Tradera. Både kläder, skor, pärlor, pc-spel.

Tycker du om att krama folk?
Ja, jag är en som gärna lägger handen på armen på folk. Har tydligen uppfattats av visa som störande, fast det inte är menat så.

Skulle du säga att du är trendig?
Haha, nej inte direkt

Äger du en digitalkamera?
2 st

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Bette Middler. På en maskerad fick jag i uppdrag att vara Anna Book, tack för det.
Så ni förstår hur jag ser ut.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Oooohhh, ja

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Där barn farit illa

Vad är du allergisk mot?
Elaka människor

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Vet inte. Björn tror jag mamma har sagt, kan vara fel.

Inga kommentarer: